nedeľa 5. októbra 2014

LO Fantazie - Denisa

Ahooj všem! Krásný podzimní víkend se nám přehoupl do druhé poloviny a snad jste si (jako já) našli čas na nějaké to tvoření. Já jsem tentokráte neodolala nádherné čtvrtce The Queen´s Heart od 7Dots Studio. Její vysoká gramáž přímo vybízela k mixed media zpracování, což je moje parketa. 


Tady je stručný popis, jak na to. Začala jsem texturou. Přes šablonu jsem nanesla bílou modelovací hmotu a usušila. Černým voděodolným inkoustem jsem natiskla různé vzory krajky . Opět usušila. Přidala bíle embosované motivy. Pak přišla na řadu moje nejoblíbenejší část, a sice kouzlení s barvami.  Tu a tam jsem použila spreje a cákance. Vysušila a nalepila chipboardové mřížky. Konkrétně to jsou zbytky podkladu chipboardové abecedy. Škoda vyhodit že?! Mřížky jsem taky oembosovala na bílo a dobarvila inky do oranžovo růžova. Přidala jsem černou nit, výsek motýlka, obarvila kvítky a dodala nápisy. Pro větší kontrast jsem do plochy nalepila pár černých kamínků. Hotovo. Rychlé a snadné. 



Paper - The Queen´s Heart by 7Dots Studio
Archival Ink Black
Dylusions - Bubble Gum Pink, Squeezed Orange
Heidi Swapp - Color Shine - Coral
Lindy´s Stamp Gang - Starburst - Marigold Yellow Orange, Frozen Jack Frost, Autumn Maple Crimson
Lindy´s Stamp Gang - Flat Fabio - Curiouser Chartreuse
Liquitex - Light Modeling Paste
Prima Marketin g- Stencil Finnabair
Papermania - Adhesive Gems Black
Kohinoor - Drawing Ink Shellac

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára